BE AWARE OF GLOBAL FRESHWATER CRİSİS(TATLI SU KAYNAKLARININ KITLIĞI)

BE AWARE OF GLOBAL FRESHWATER CRİSİS(TATLI SU KAYNAKLARININ KITLIĞI)

BE AWARE OF GLOBAL FRESHWATER CRİSİS PROJESİ

Küresel su kıtlığı sorunu, herkesin tam olarak farkına varana ve zaten yeterli kaynak olduğu düşünülen alanlarda bile suyu sorumlu bir şekilde korumak için üzerine düşeni yapana kadar tekrar tekrar vurgulanmalı ve yeniden vurgulanmalıdır. suyun. Bu farkındalığın nedenini daha da ileri götürmek için, bu proje öğrencilere su kıtlığının neleri içerdiğine dair bilgilendirici ancak anlaşılması kolay bir açıklama sağlayacaktır. Kısaca, öğrencilerimizin küresel tatlı su krizinin daha fazla farkında olmalarını arzu ediyoruz.

Projenin amacı, su tasarrufu yapmayı öğretmek ve su israfından nasıl kaçınılacağını anlamaktır. Öğrencilerimizin iklim değişikliği ve küresel etkileriyle mücadele etmek için acil önlem almasını arzu ediyoruz.

HEDEFLER

Dijital teknolojilerin yeterli kullanımı dahil olmak üzere çeşitli öğrenme yaklaşımlarını ve ortamlarını teşvik etmek. Öğrenciler, Gündem 2030 hakkında daha bilinçli olacaklar. Belirli bir bağlamda sürdürülebilir kalkınma sorunları gibi müfredat becerileri geliştirecekler. Çok dilli, dijital ve vatandaşlık yetkinliği geliştirecekler. Öğrenciler dil becerilerini geliştirecek ve Avrupa'nın farklı kültürlerinde yeni arkadaşlar edinecekler. Ayrıca yabancı dil öğrenirken yeni BİT araçlarını nasıl kullanacaklarını da öğrenecekler. Farklı konular, çapraz müfredata dahil edilecektir.

ÇALIŞMA SÜRECI

OCAK:

-Proje sunumu

-E Güvenlik Kuralları

-Kendimizi ve okullarımızı tanıtmak

-İşbirlikçi şiirler yazmak

- Bölgesel veya yerel yetkililerle bir görüşme ayarlamak

-Logo rekabeti

ŞUBAT:

- En üstte bir anket

-Çevrimiçi beyin fırtınası

 -Su kıtlığı ve nedenleri hakkında konuşmak - zihin haritası oluşturma

-Öğretmenler ve öğrencilerle çevrimiçi toplantılar.

-Su kıtlığı, küresel ısınma gibi konularda belgesel izlemek

-Slogan rekabeti

MART:

-Makaleleri okuma

 -Uluslararası gruplar su kıtlığını yavaşlatmak için yönergeler yapar.

-Orman Günü'nü kutlamak ve ağaç dikmek. -Dünya Su Günü'nü kutlayın ve bir kampanya başlatın.

NİSAN MAYIS:

-Öğrenci konferansı

 - '' Su israfını durdurmak için bir şeyler yapın '' gibi zorlukları başlatmak Torunlarımıza ortak bir e-kitap oluşturmak

-Proje hakkında son bir anket -Online değerlendirmeler

-Sertifikalar

BEKLENEN SONUÇLAR

Projeye dahil olan öğretmen, BİT araçları dahil olmak üzere çeşitli araçlar hakkında bilgi edinecektir. Öğrenciler Küresel Tatlı Su Krizi, İklim Değişikliği ve Gündem 2030'daki bazı hedefler hakkında daha bilinçli olacaklar. Öğrenciler dil becerilerini (yabancı dil) geliştirecek ve Avrupa'nın farklı ülkelerinde yeni arkadaşlar edineceklerdir.

14.01.2021 265

14-01-202114-01-2021